Bronnenlijst

1  https://www.demorgen.be/nieuws/13-technieken-om-snel-je-creativiteit-te-stimuleren~ba204a1d/
2 https://www.klascement.net/video/128967/creativiteit-stimuleren-tips/?previous
3 https://www.watwat.be/media/hoe-maak-ik-zelf-een-filmpje
4 https://www.klasse.be/95505/samenwerken-op-school-begint-met-luisteren/
5 https://www.klasse.be/5797/hoe-maak-ik-een-hechte-klasgroep/
6 https://students.unimelb.edu.au/academic-skills/explore-our-resources/working-with-others/working-in-groups
7 https://www.klasse.be/215196/groepswerk-taken-eerlijk-verdelen/
8 https://www.veranderwijs.nu/verhaal/digitaal-groepswerk-ook-na-corona-een-sterke-werkvorm
9 https://www.klasse.be/196729/spreekangst-in-de-klas/
10 https://www.klascement.net/downloadbaar-lesmateriaal/100029/een-goede-presentatie-checklist/?previous#preview
11 https://www.klascement.net/websites/63673/justpasteit-samen-tekstmateriaal-delen-en-bewerken/?previous
12 https://www.klasse.be/507/flipping-the-classroom-zet-de-les-op-zijn-kop/
13 https://www.klasse.be/173785/storytelling-technieken-les-aandacht-vangen/
14 https://www.klasse.be/5579/stappenplan-zelfstandig-leren/
15 https://www.klasse.be/194380/agora-klas-zelfsturing-vakoverschrijdend-werken/
16 https://www.klasse.be/258634/klassen-zijn-de-plek-om-kritisch-denken-te-stimuleren/
17 https://www.klasse.be/257728/kritisch-denken-een-krachtig-medicijn-tegen-onzin/
18 https://onderwijstips.ugent.be/nl/tips/kritisch-denken-hoe-leer-je-dat-aan/
19 http://www.gavoorgeluk.be/nieuws/gevoelsplekken-even-tot-rust-komen-en-dan-weer-verder
20 https://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=25742
21 https://officeofthefuture.be/verbeter-de-beveiliging-van-je-pc-met-multi-factor-authenticatie-2020/
22 https://www.childfocus.be/nl/preventie/clicksafe-veilig-internetten
23 https://support.google.com/accounts/answer/32040?hl=nl
24 https://bibliotheek.uhasselt.be/nl/informatievaardigheden/21-waaraan-herken-ik-een-goede-website
25 https://www.klasse.be/136929/trauma-tips-veilige-klas/
26 https://www.klasse.be/127681/digitale-zorgleraar-wapen-cyberpesten/
27 https://gezondescholen.be/wat-is-een-gezond-binnenmilieu/luchtkwaliteit/
28 https://gezondescholen.be/wat-is-een-gezond-binnenmilieu/luchtkwaliteit/hoe-verbeteren-we-de-luchtkwaliteit/
29 https://officeofthefuture.be/haal-de-natuur-in-je-hybride-werkomgeving/
30 https://gezondescholen.be/wat-is-een-gezond-binnenmilieu/thermisch-comfort/
31 https://gezondescholen.be/wat-is-een-gezond-binnenmilieu/thermisch-comfort/hoe-verbeteren-we-het-thermische-comfort/
32 https://officeofthefuture.be/touchscreen-schoonmaken-in-corona-tijden-hoe-en-hoe-zeker-niet/
33 https://www.agion.be/akoestiek
34 https://gezondescholen.be/wat-is-een-gezond-binnenmilieu/akoestiek/
35 https://www.onderwijsvanmorgen.nl/ovm/3x-differentieren-klasopstellingen/
36 https://www.schoolmakers.be/differentieren/13-tips-om-je-klas-in-te-richten-voor-een-betere-differentiatie/
37 https://www.childfocus.be/nl/internet-en-respect
38 https://www.watwat.be/corona/ik-vind-het-moeilijk-om-me-te-focussen-op-de-online-lessen-wat-kan-ik-doen
39 https://www.thiememeulenhoff.nl/ondersteunen-lesgeven-op-afstand-corona/videolessen-van-beginner-naar-pro-in-7-stappen
40 https://onderwijstips.ugent.be/nl/tips/online-hoorcollege-tips-voor-een-interactieve-les/
41 https://www.klascement.net/downloadbaar-lesmateriaal/103950/nieuwe-leerstof-aanbrengen-met-online-video-ondersteunende-infographic/
42 https://www.schoolmakers.be/blog/10-concrete-tips-om-online-les-te-geven/
43 https://reports.weforum.org/future-of-jobs-2016/chapter-1-the-future-of-jobs-and-skills/#view/fn-1
44 https://onderwijs.vlaanderen.be/nl/directies-en-administraties/onderwijsinhoud-en-leerlingenbegeleiding/basisonderwijs/zorgbeleid-leerlingenbegeleiding-en-clb/leerlingen-met-specifieke-onderwijsbehoeften/naar-een-decreet-leersteun-voor-leerlingen-met-specifieke-onderwijsbehoeften#conceptnota